مدیر بداخلاق

جالب است بدانید:

طبق نظر سنجی سازمان اینترکت(intract) که به صورت آنلاین و مشارکت افراد شاغل در آمریکا انجام شد ،به این نتیجه رسیدند که بالای ۹۰ درصد از مدیران مهارت های برقراری ارتباط با کارمندان خود را ندارند و بسیاری از مشکلات پیش آمده به همین خاطر است.

 از جمله مواردی که برای این مشکل بیان شد:

قدرنشناسی از موفقیت کارکنان

ابهام در هنگام محول کردن کارها

کمبود وقت برای ملاقات با کارمندان

خودداری از برقراری رابطه با زیر دستان

استفاده از ایده های دیگران با نام خود

عدم ارائه ی نقد سازنده

ندانستن نام کارمند

خودداری از گفتگوی تلفنی و یا حضوری با کارمندان

13 نشانه ای که فرد می خواهد کارش را ترک کند

الگوریتم دزدان دریایی گوگل چگونه با دزدی محتوا مقابله می‌کند؟

آیا گوگل مپس به وِیز رسید؟

کارمندان ,برقراری ,های ,خودداری ,دستان ,وقت ,با کارمندان ,خودداری از ,از برقراری ,برقراری رابطه ,کارمندان خودداری

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه سلامت محیط و کار تصفیه آب Dr. Reza Moghaddasi , Neurophysiologist تیم تکنیک شکست کرونا دانلود مقاله، تحقیق دانشجویی و دانش آموزی و تجربیات معلمان تارتاریان shoray daneshamizy خلاصه کتاب فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه اسفندیار فرج وند مجله کامپیوتر و موبایل